Doorgaan naar artikel

Veel gestelde vragen

Verzending
Zijn de verzendkosten gratis? Plus

Gratis verzendkosten heb je bij een bestelling van €50.

Welk vervoerder gebruiken jullie? Plus

PostNL en hun buitenlandse partnerbedrijven.

Wat is de levertijd? Plus

Wij verwachten eind juli onze laatste bloembollen op voorraad te hebben. Begin augustus kunnen we de bestellingen verwerken vanaf dat moment kan het nog enkele dagen duren voordat uw bestelling is aangekomen.

Kan ik mijn bestelling volgen? Plus

Als u een bestelling heeft geplaatst, sturen wij u per e-mail een track en trace nummer. In de e-mail staat een code met een bijbehorende link waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Naar welke landen word er verzonden? Plus

Bekijk hieronder onze verzendlijst

Land
Switzerland
Sweden
Spain
Slovenia
Slovakia
Romania
Portugal
Poland
Malta
Luxembourg
Lithuania
Latvia
Italy
Ireland
Hungary
Greece
Germany
France
Finland
Estonia
Denmark
Czech Republic
Cyprus
Croatie
Bulgaria
Austria
Nederland en België
Retour
Hoelang heb ik om mijn pakket te retourneren? Plus

We hanteren een retourbeleid van 7 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 7 dagen de tijd heeft om een ​​retourzending aan te vragen.

Worden de kosten van het terug sturen vergoed? Plus

Wij vergoeden niet de retour kosten.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde bloembollen heb ontvangen? Plus

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om op ons contact pagina te komen.

Word alles volledig terugbetaald? Plus

We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de keuring goedgekeurd is betalen wij je volledig terug excl. (verzendkosten)

Hoelang duurt het voordat de betaal kosten terug worden gestort? Plus

Indien goedgekeurd, wordt u binnen vijf werkdagen automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 10 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons

Kan ik bloembollen retourneren zonder verpakking? Plus

Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongebruikt, voorzien van de originele verpakking. Je hebt ook de verpakkingspagina of het aankoopbewijs nodig.

Wat als mijn pakket is beschadigd? Plus

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om op onze contact pagina te komen.

Hoe krijg ik een retour label? Plus

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om op onze contact pagina te komen. Je krijgt via de mail een retour label waarmee uw pakket terug kan sturen.

Betaalmethoden
Kan ik achteraf betalen? Plus

Dit is niet mogelijk bij ons.

Hoe krijg ik mijn betalingbewijs? Plus

De betalingsbewijs krijg je via de mail toegestuurd met daarin ook de pakbon.

Wat moet ik doen als mijn betaling niet word geaccepteerd? Plus

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om op onze contact pagina te komen.

Welke betaal opties bieden jullie? Plus

Veilig betalen

Wij bieden deze betalingsmogelijkheden aan. Bij ons kunt u veilig betalen met de betaalmogelijkheden die wij bieden.

IDEAL Ideal
Bancontact Bancontact
Google pay Google pay
Apple pay Apple pay
VISA Visa
Master card Card
Maestro Card
Union pay Card
American Express American express

 

 

Overige vragen over bloembollen
Waar kan je bloembollen het beste planten? Plus

Dat staat aangeven op onze verpakkingen.

Hoe moet je bloembollen planten? Plus

Op onze verpakking staat een mini instructie waarop word verteld hoe diep en welk afstand je moet gebruiken om de bloembollen te kunnen planten.

Hoeveel bloembollen planten op een vierkante meter? Plus

Een algemene richtlijn is om bloembollen te planten op ongeveer 8 tot 15 centimeter afstand van elkaar, je hebt dan ca 40 tot 90 bloembollen per vierkante meter.

Mijn bloembollen zijn beschadigd wat nu? Plus

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons. Klik hier om ons contact pagina te komen.

Klanten service
Hoe kan ik jullie bereiken? Plus

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om op onze contact pagina te komen.

Hoe snel reageren jullie? Plus

Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op alle vragen. We kunnen je verzekeren dat we binnen 1 dag reageren.