Veelgestelde vragen

Verzenden

Gratis verzending bij bestellingen boven € 50.

DHL, GLS, FedEX en hun buitenlandse partnerbedrijven .

Wij verwachten eind februari onze laatste bloembollen en knollen op voorraad te hebben. Wij kunnen bestellingen verwerken eind maart, vanaf dat moment kan het enkele dagen duren voordat uw bestelling binnen is.

Bekijk hieronder onze verzendlijst

  • Zwitserland
  • Zweden
  • Spanje
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Roemenië
  • Portugal
  • Polen
  • Malta
  • Luxemburg
  • Litouwen
  • Letland
  • Italië
  • Ierland
  • Hongarije
  • Griekenland
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Finland
  • Estland
  • Denemarken
  • Tsjechische Republiek
  • Cyprus
  • Kroatië
  • Bulgarije
  • Oostenrijk
  • Nederland en België

Als u een bestelling heeft geplaatst, sturen wij u per e-mail een track and trace-nummer. In de e-mail staat een code met een bijbehorende link waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Opbrengst

check_box

Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket te retourneren?

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.

Wij vergoeden geen retourkosten.

Neem contact met ons op

We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de inspectie is goedgekeurd, betalen we u het volledige bedrag terug, excl. (verzendkosten)

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan. U ontvangt per e-mail een retourlabel waarmee u uw pakket kunt retourneren.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen, ongebruikt, met de originele verpakking. U hebt ook de verpakkingspagina of het aankoopbewijs nodig.

Als het wordt goedgekeurd, wordt u automatisch binnen 5 werkdagen terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 10 werkdagen zijn verstreken sinds wij uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op

Betaalmethoden

check_box

Kan ik achteraf betalen?

Bij ons is dat niet mogelijk.

U ontvangt per e-mail een betalingsbewijs, waarin ook de pakbon is opgenomen.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Overige vragen over bloembollen en knollen

check_box

Waar kan ik het beste bloembollen planten?

Dit staat vermeld op onze verpakking.

Op onze verpakking vindt u een korte handleiding waarin staat hoe diep en op welke afstand u de bloembollen moet planten.

Een algemene richtlijn is om bloembollen ongeveer 8 tot 15 centimeter uit elkaar te planten. Dit betekent dat u ongeveer 40 tot 90 bloembollen per vierkante meter krijgt.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Klantenservice

check_box

Hoe kan ik jullie bereiken?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Wij proberen zo snel mogelijk op alle vragen te reageren. Wij kunnen u verzekeren dat wij binnen 1 dag reageren.