Veelgestelde vragen
Verzenden
Zijn de verzendkosten gratis?
Zijn de verzendkosten gratis?
Gratis verzending bij bestellingen boven € 50.
Welke berzorgdiensten gebruiken jullie?
Welke berzorgdiensten gebruiken jullie?
DHL, GLS, FedEX en hun buitenlandse partnerbedrijven .
Wat is de levertijd?
Wat is de levertijd?
Wij verwachten eind februari onze laatste bloembollen en knollen op voorraad te hebben. Wij kunnen bestellingen verwerken eind maart, vanaf dat moment kan het enkele dagen duren voordat uw bestelling binnen is.
Naar welke landen verzenden jullie?
Naar welke landen verzenden jullie?
Bekijk hieronder onze verzendlijst
- Zwitserland
- Zweden
- Spanje
- Slovenië
- Slowakije
- Roemenië
- Portugal
- Polen
- Malta
- Luxemburg
- Litouwen
- Letland
- Italië
- Ierland
- Hongarije
- Griekenland
- Duitsland
- Frankrijk
- Finland
- Estland
- Denemarken
- Tsjechische Republiek
- Cyprus
- Kroatië
- Bulgarije
- Oostenrijk
- Nederland en België
Kan ik mijn order tracken?
Kan ik mijn order tracken?
Als u een bestelling heeft geplaatst, sturen wij u per e-mail een track and trace-nummer. In de e-mail staat een code met een bijbehorende link waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Opbrengst
Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket te retourneren?
Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket te retourneren?
Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Retourkosten worden niet vergoed.
Retourkosten worden niet vergoed.
Wij vergoeden geen retourkosten.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde bloembollen en knollen heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde bloembollen en knollen heb ontvangen?
Neem contact met ons op
Wordt alles volledig terugbetaald?
Wordt alles volledig terugbetaald?
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de inspectie is goedgekeurd, betalen we u het volledige bedrag terug, excl. (verzendkosten)
Hoe krijg ik een retourlabel?
Hoe krijg ik een retourlabel?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan. U ontvangt per e-mail een retourlabel waarmee u uw pakket kunt retourneren.
Wat als mijn pakket beschadigd is?
Wat als mijn pakket beschadigd is?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.
Kan ik bloembollen zonder verpakking retourneren?
Kan ik bloembollen zonder verpakking retourneren?
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen, ongebruikt, met de originele verpakking. U hebt ook de verpakkingspagina of het aankoopbewijs nodig.
Hoe lang duurt het voordat de betalingskosten worden terugbetaald?
Hoe lang duurt het voordat de betalingskosten worden terugbetaald?
Als het wordt goedgekeurd, wordt u automatisch binnen 5 werkdagen terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 10 werkdagen zijn verstreken sinds wij uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op
Overige vragen over bloembollen en knollen
Waar kan ik het beste bloembollen planten?
Waar kan ik het beste bloembollen planten?
Dit staat vermeld op onze verpakking.
Hoe plant je bloembollen?
Hoe plant je bloembollen?
Op onze verpakking vindt u een korte handleiding waarin staat hoe diep en op welke afstand u de bloembollen moet planten.
Hoeveel bloembollen moet ik op één vierkante meter planten?
Hoeveel bloembollen moet ik op één vierkante meter planten?
Een algemene richtlijn is om bloembollen ongeveer 8 tot 15 centimeter uit elkaar te planten. Dit betekent dat u ongeveer 40 tot 90 bloembollen per vierkante meter krijgt.
Mijn bloembollen zijn kapot, wat nu?
Mijn bloembollen zijn kapot, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.
Klantenservice
Hoe kan ik jullie bereiken?
Hoe kan ik jullie bereiken?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.
Hoe snel reageert u?
Hoe snel reageert u?
Wij proberen zo snel mogelijk op alle vragen te reageren. Wij kunnen u verzekeren dat wij binnen 1 dag reageren.